Vis enkelt innlegg
Gammel 28-12-08, 01:13   #16
safran
frakoblet

safran sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om å si ifra til andre

Jeg må innrømme at jeg syns det er vanskelig å si fra, men jeg har blitt flinkere. For et par år tilbake var jeg ikke så veldig flink, jeg står på togstasjonen tidlig en sommermorgen. En fjong dame med stresskoffert, langt skjørt og lange støvletter passerer meg, og jeg ser til min forskrekkelse at hun har glemt å dra igjen glidelåsen på skjørtet. Hele baken med den fine strømpebuksen som har søm, er blottet. Hun går bortover hele perrongen og passerer flere mennesker, ingen sier noe.
Tenk når hun kommer på jobben og finner ut hva hun har gjort? Jeg blir lattermild og flau av tanken.