Sv: Hvor mange FP-ere har du møtt?
Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.
At det i slike tråder kommer klarere fram at noen er mer aktive enn andre er helt innlysende. Dersom noen skriver lite så er det ikke lett å kunne finne ut hvem man er mest lik. Jeg har ikke opplevd disse trådene som poppisrangering. Det å være mest lik, enig osv. er vel intet mål for folk flest er det?
Hadde det vært spørsmål om hvem man beundret mest, hvem som er kulest og lignende kunne jeg vært enig med deg. "Hvilke nick har du lagt merke til positivt" kan jeg ikke huske å ha sett (har jeg gått glipp av noe? )
Her har vi ganske ulik oppfatning. Jeg ser selvsagt at det går igjen hvem som er enige i enkeltsaker. Det synes jeg også er en naturlig ting siden synspunkter gjerne kan henge litt sammen, men jeg synes det er ganske fjernt fra å kunne kalles polarisering.
At det er enkelte ganske markante debattanter her inne ser jeg absolutt og at det er lett å legge merke til hvis to av disse er enige i saker.
Det var mest som eksempel jeg nevnte disse. Kan ikke huske om jeg har klart å skrive ned ordrett hva trådene het. Du skjønner sikkert hva jeg mener. Her er et eksempel jeg tenkte på: eksempel
Polarisering er muligens et feilaktig ord å bruke. Jeg får heller referere til forklaringen jeg ga vedr hva jeg la i ordet.
Sist redigert av Billa : 28-12-08 kl 08:37.
|