Tråd: Hytte
Vis enkelt innlegg
Gammel 28-12-08, 13:47   #17
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 182
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hytte

Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.

Jeg synes dere burde kjøpe en hytte i nærheten av oss.

Det vil jeg også egentlig, men det ligger nok litt utenfor våre prisrammer.

Jeg var i juleselskap med tanta mi i går, og hun vet om en hytte like ved hennes egen på Krokskogen (mot Hønefoss) som er til salgs for en pris som gjør at vi ikke trenger å ta opp lån. At det ligger 15 minutters gange unna hennes hytte er heller ingen ulempe.

Da jeg var liten hadde besteforeldrene min hytte i skogen med utedo og uten innlagt vann (sisterne under hytta). Jeg husker det som ekstremt idyllisk, men da var det ikke jeg som laget maten og tok oppvasken.