Tråd: Hytte
Vis enkelt innlegg
Gammel 28-12-08, 16:36   #30
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hytte

For oss ville reisevei vært prioritet nummer en. Det skulle ha vært rimelig fantastiske muligheter hytta måtte gi, for at vi skulle velge oss en hytte 3 timer unna. Har selv vokst opp med hytte 2,5 timer hjemmefra, og ville aldri tatt det valget selv. Det dreier seg om å kunne utnytte hytta en helg uten å bruke 30% av fritiden på å kjøre bil. Noe jeg synes er slitsomt og stressende med små barn.

Prioritet to tror jeg måtte ha vært strøm. Jeg ville gjerne hatt en hytte som kunne oppvarmes før vi ankom, og at man slipper å hutre seg gjennom flere timer med fyring vinterstid. Jeg merker at jeg er preget av å ha vokst opp på en hytte uten strøm og vann.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat