Vis enkelt innlegg
Gammel 29-12-08, 02:09   #14
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Samme klesstil hele tiden?

Nja. Gjennomført og gjennomført. Hjemme kan jeg godt gå i turbukse eller joggebukse, og t-skjorte og fleecejakke og sånt. Men når jeg skal ut eller på jobb er jeg nok mer dressbukse/bluse/v-genser-type. Noen dressjakker har jeg også. Liker rette bukser med litt bootcut, og går svært sjelden i noe tettsittende. Går jeg i skjørt går de til under kneet og har klokkeform.

Liker sko med hæler, klassiske ting og håret er så og si aldri løst. Gikk i tunikaer hele svangerskapet, så er litt lei dem. Men kan finne noen fine nå også. Jeg kan også gå i dongeri, men det er ikke så ofte. Mine farger er sort, vinrød, sjøgrønn, marineblått, grått og pudderrosa. Kler også turkis og mørkegrønt.

Sist redigert av Dronningen : 29-12-08 kl 15:12.
Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat