Vis enkelt innlegg
Gammel 29-12-08, 19:46   #5
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1273
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ta kontakt med noen som trenger det!

Opprinnelig lagt inn av Jill, her.

Joda, men poenget var ikke å få folk til å kjenne på at de har mer enn nok med sitt. Ikke det, det er jo derfor jeg selv trenger et spark for å få tatt disse telefonene.

Næsj, men jeg får ikke akkurat dårlig samvittighet av denne typen tråder heller, man tar til seg det man har mulighet til å ta til seg, og resten lar man være. Jeg kom forøvrig på at jeg skal huske å ta med bilder av ungene neste gang jeg stikker til bestemoren min og morfaren min.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat