Vis enkelt innlegg
Gammel 29-12-08, 20:41   #35
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva var fint i 2008?

Jeg kjenner at jeg er fornøyd med 2008. Knerten kom jo på slutten av 2007, men han sov stort sett hele det året. Så i løpet av 2008 har vi blitt kjent med ham på ordentlig.

Vi har kommet oss på plass i en leilighet som ikke er en skoeske (i hvert fall ikke etter oslostandard). Vi kjenner at vi er fornøyd med der vi bor. Og vi har ikke ruinert oss i flytteprosessen, snarere tvert imot.

Jeg har tatt første del på en videreutdanning som jeg håper skal gi meg muligheter til ny jobb, selv om jeg egentlig ikke har det så verst der jeg er.

Og så hadde vi en veldig fin ferie i år. Det er viktig for oss.