Vis enkelt innlegg
Gammel 29-12-08, 21:56   #73
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva var fint i 2008?

Jeg synes det er har vært et fint år. Jeg har trivdes godt i jobben og kommet godt igang med deltidsstudier som fullføres til våren. Vi har kost oss her hjemme, kommet mer i orden i huset og vært mye på tur. S har startet på stor avdeling i barnehagen og det går kjempefint, han trives veldig godt.
Vi har kommet oss gjennom en skikkelig pesehøst, har hatt praksis, jobbet dobbelt og forsøkt å lage barn på Riksen midt oppi det hele.

En god opplevelse har møtet med helsevesenet vært og jeg må si jeg er rørt over hvor mye hjelp man får og hvor godt systemet fungerer. Ikke ett dårlig møte, bare gode opplevelser på Riksen - og med et blått kryss mot slutten av året som det absolutte høydepunktet etterfulgt av et bankende hjerte idag som gir håp om at vi skal bli 4 i det nye året.

Det har vært et godt år tross alt, og mine tre motto for året har vært til god hjelp:
This too shall pass (takk til FP!)
Én ting av gangen
Behold perspektivet!

Særlig er jeg glad for at vi midt oppi alt har beholdt perspektivet; det har vært noen tunge dager, men vi har klart å glede oss sammen over det vi har og jeg håper vi tar også det med oss inn i det nye året.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat