Vis enkelt innlegg
Gammel 31-12-08, 17:11   #15
Jessica
Pauset

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tråden for å ønske hverandre et godt nytt år

Siste året har vært et flott år på mange måter. Mine tenåringer fikk endelig dra på sydenferie. Noe de aldri har gjort før. Jeg avsluttet endelig min lærerutdannelse etter syv år med studier. Jeg fikk tre lærerstillinger, altså et luksusproblem, og jeg som var redd for å ikke få jobb...

Samtidig har det vært utrolig tøft å begynne som nybakt lærer. Jeg håper jeg klarer å finne ut av balansen mellom det som er bra for helsa mi i hverdagen i det neste året. Jeg håper at vi kan få det bedre økonomisk gradvis nå. Jeg gleder meg til mellomste skal konfirmeres til våren. Jeg håper vi får reist på ferie til nord-Norge igjen. Men viktigst av alt, at vi alle får være friske og ha det bra med hverandre. Alt annet er luksus.

For alle FPere ønsker jeg et RIKTIG GODT NYTT ÅR!

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat