Vis enkelt innlegg
Gammel 01-01-09, 18:56   #76
him
Leser

him sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er lego et herk?

Opprinnelig lagt inn av Euripides, her.

Min intensjon har lenge vært å innføre en "bygg-kun-med-lim"-politikk, men foreløpig er jeg nedstemt av kona.

Mitt tips til deg er spesiellt, utvalgte legobrikker som man ikke rydder opp. Vi hadde en delfin(?) her i huset og den kalte vi etterhvert kun for "killerwhale". Den lå helt stødig på gulvet med en trekantet ryggfinne. Det å tråkke på den var litt kjipt.

Opprinnelig lagt inn av Ulvefar, her.

LEGO, og etter hvert mecahno-lego (eller hva det nå enn het) var yndlingsleketøyet mitt fra kansje 3-4 år og til 12-13.

Hmm ... Jeg så noe som het Meccano i går, lurer på om det var det samme som du snakker om.