Vis enkelt innlegg
Gammel 06-12-06, 22:08   #136
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvem ville du helst ha vært på livekonsert med?

Opprinnelig lagt inn av Jill, her.

Jøss... Det året var det veldig mye bra musikk. Men hvor i all verden har jeg vært? Jeg fikk med meg REM, var ikke noen fan av dem før jeg så dem live. De spilte når jeg kom fra Sheryl Crow. Men kan ikke huske å ha fått med meg så mye mer det året... Vi sto nesten fremst på Prodigy, men de var så sinnsykt forsinket at jeg gikk og la meg før de kom på scenen.

Ja, det var veldig mye bra det året!
Men det var ikke like enkelt å få med seg alt, man skulle jo oppleve så mye annet også!

Det var iallefall det året jeg blant annet så Page & Plant, PJ Harvey, Supergrass og Suede. Ja, også TRICKY!

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat