Vis enkelt innlegg
Gammel 03-01-09, 11:59   #20
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julemat og slanking

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Ungene mine har fått en boks med nugatti nå i julen. Det er den eneste gangen i året de får. Det verste er at den ikke er halvspist engang.

Sånn er det her også - mye av det som vi voksne anser som så veldig godt faller ikke i smak. Min mor er så frustrert over at storebror ber om vann når hun gir han brus i jula (det er jo sterkt)

Forøvrig så er det vel en av de oh store slankeguruene (Rohde) som sier at det er ikke hva man spiser mellom jul og nyttår som er problemet, men hva man spiser mellom nyttår og jul.

- forøvrig tror jeg ikke at ukebladenes evige kosdeg/slank deg-karusell påvirker ungene så mye som foreldre med et usunt syn på mat og slanking gjør.