Tråd: Et hjertesukk
Vis enkelt innlegg
Gammel 03-01-09, 13:56   #7
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Sv: Et hjertesukk

Opprinnelig lagt inn av vimjer, her.

Her startet den første dagen i det nye året med at jeg satte meg skikkelig i respekt. På den tøffe måten. Guttene fikk Nintendo wii i julegave, noe som har medført krangel og spetakkel hele romjula.
Første nyttårsdag slo de alle tidligere rekorder, og mine trusler om å fjerne spillet ble elegant overhørt. Vel, jeg stappet hele dritten i en pose og vekk med det. De fikk sjokk. Dette var fullstendig uventet. Eldstemann skjønte at de hadde drevet det for langt, mens minstemann var bånn ulykkelig og fant ingen mening i å leve videre uten Nintendo wii.
Vi tok oss en skikkelig prat senere den kvelden, og wii-en er tilbake nå. Jeg har ikke hørt antydning til en aldri så liten diskusjon en gang. De vet nå at det åker ut hvis de krangler, og ikke hører etter når jeg snakker til dem.
Dette skal jeg fortsette med i hele 2009.

*klapper for deg*

Flinke mamma!!!