Vis enkelt innlegg
Gammel 04-01-09, 13:16   #204
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Usikker på hvilken vogn jeg skal velge

Opprinnelig lagt inn av Tussilago, her.

Jo, skjønner den på et vis. Men det må jo være mye tyngre å løfte en simo med bag og understell? Og så er TFK bagen mye enklere å ta av og på enn Easywalker, det har jeg sett på søs Spoon sin EW Sky.

Selvfølgelig er den tyngre å løfte, men det gjorde meg ingenting. Jeg er laget slik at jeg synes det er enklere å løfte én litt tyngre ting enn to lette. Jeg tror gjerne på at TFK bagen er lettere å ta av.

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

Synes ikke man kan sammenligne en simo kombi og TFK i vekt og hvor lett den er å ta inn og ut. TFK er mye mindre sammenlagt og. Garantert. TFK tar mindre plass i vårt bagasjerom enn svigermor sin sitty trille. Sitty er smalere, men høyere og lenger.

Selvfølgelig kan man sammenlikne vekt på to vogner. Jeg har aldri påstått at Simo er like lett. Angående plass, understell som er sammenslått + bag tar ikke mye mindre plass enn en tradisjonell kombivogn. Derimot er den mye mindre plasskrevende når bagen ikke lenger er med.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat