Vis enkelt innlegg
Gammel 04-01-09, 21:19   #17
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Floridaferie - hvilket budsjett setter man opp?

Vi reiser i vinterferien, samt 2 uker fri før / etter. Alt selvfølgelig avhengig av om vi får fri fra jobb. Det er der problemet ligger. Mine barn har vært tatt ut av skolen 3 dager en gang før, og 1 dag i år. læreren sa at det nok ikke ble problem da de klarer seg bra på skolen, og rektor kan gi fri i opptil 2 uker. De får lekser med seg som skal gjøres, jeg håper dog vi kan få de en uke før, så vi kan gjøre unna en del hjemme og slippe å ha med så amnge bøker på ferie.

Vi ser etetr raske søk at om vi får til det vi tenker med tanke på fly og bestilling, så går det 30 000,- der. Hussetter vi av 5000,- per uke. Da har vi 45 000,- Så er det lommepenger 1000 x 21 er 21 000. samt leiebil 10 000. Totalt 76000,- Og så tenker jeg at vi må ha en slump til attåt, kanskje regne 85 eller 90 000? det er dyrt ja....