Vis enkelt innlegg
Gammel 04-01-09, 22:08   #13
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Digitalt eller elektrisk piano

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Plassmessig så kunne tom. vi hatt et sånt hjemme, men så var lydkvaliteten.

Eh, men utseendemessig da? Dette kan umulig passe inn i ditt hjem.

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Når er unger gamle nok til å ha noen glede av piano? Tanken er ikke at det bare er jeg som skal ta opp gamle "kunster".

Begge mine har glede av pianoet, og også alle som kommer på besøk. Jeg er immun mot pianolyd, så det går verst utover gjester som ikke er vant til klimpring fra ivrige barnehender. Men på et sånt som du viser her kan man kanskje justere lyden?

Men de har jo ikke glede av pianoet i den grad at de kan klare å spille noe fornuftig/pent på det. Har så smått prøvd å lære eldsta noen små ting, men hun mangler litt på konsentrasjonen, gitt... Selv lærte jeg mine første sanger da jeg var 5-6 år, tror jeg.

Den største gleden de har er vel i bunn og grunn at jeg kan spille "alle" barnesanger som står i sangboka, og det har vi mye moro av.