Vis enkelt innlegg
Gammel 05-01-09, 10:20   #18
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken megler anbefaler dere når vi skal selge?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Ja, jeg tviler egentlig på om borettslaget vårt har egen megler siden alle leilighetene jeg har sett til salgs her i blokkene har vært gjennom eksterne meglere.

Det er vel ikke vanlig at borettslaget har egen megler, men borettslag er ofte tilknyttet et boligbyggelag, og de har ofte meglertjeneste. Eksempel er OBOS, som mange borettslag i Oslo er tilknyttet, og BBL som mange borettslag her i Bodø er tilknyttet. BBL har egen meglertjeneste. Jeg valgte å bruke dem da jeg solgte borettslagsleilighet for knapt fem år siden, og var godt fornøyd. Jeg vil grovt anslå at de selger rundt 75 % av de av leilighetene her i byen som ligger i BBL-borettslag (ikke alle borettslagene i byen er tilknyttet BBL).