Vis enkelt innlegg
Gammel 05-01-09, 15:14   #14
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sofa med chaiselong. In, ut, varig eller døgnflue?

Jeg ville heller hatt en løs puff/lav benk i samme serie slik at man kunne sette den slik man ville. Blant annet er det kult å sette en sånn lang-puff på tvers; da kan flere sitter på rad og vegetere.

Ang. selve sofaen; vi har Bolias "Europa" på fjellet, og den har vært overraskende bra. Den er lav (for det ville jeg også ha) og enkel/stram i designet. Og så er trekket utskiftbart; kjempegreitt når man vil forandre litt. Jeg har et lyst og et mørkt ulltrekk.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat