Vis enkelt innlegg
Gammel 05-01-09, 18:40   #134
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du "deg selv" her på FP, eller lever du ut dine mørke sider?

Spørsmålet er vanskelig å svare på, synes jeg. Jeg er en helt annen IRL enn på nett, men det henger mest sammen med at nett og RL er to helt forskjellige arenar, og jeg oppfører meg naturligvis forskjellig utifra hvor jeg er. IRL diskuterer jeg sjelden, jeg kan kanskje kaste meg med i en diskusjon, men prøver å komme meg ut så sant engasjementet ikke tar helt overhånd. F.eks. har jeg til dags dato IRL aldri blitt sammenlignet med en rik, amerikansk dopjente i en amerikansk high-school-film før. Hadde jeg blitt det, ville nok svaret mitt vært veldig likt det jeg kunne funnet på å skrive her inne. Så jeg er nok "tøffere" og skarpere i kantene på nett, men det har som sagt med hvor jeg er å gjøre. Jeg hadde nok oppført meg akkurat likt skulle disse "konfliktene" overføres til det virkelige liv, og dukker det opp nek IRL er jeg ikke sen med å påpeke det.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat