Vis enkelt innlegg
Gammel 06-01-09, 08:25   #8
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: What to do in London?

:abonnerer:

Jeg har vært i London mange ganger, og skal en tur til høsten også. Mannens julepresang til meg var billetter til Coldplay på Wembley.

Problemet vårt er at vi nesten alltid gjør det samme. De helt fantastiske resturantene har vi også tilgode å finne. Vi er villige til å betale litt hvis vi bare vet at det er bra (sånn som f.eks. Eik i Oslo).

Mitt Londontips: gå på fotballkamp. Stemningen er helt magisk, så du trenger ikke egentlig være spesielt fotballinteressert for å synes det er gøy.

Det finnes også et sted hvor de selger uavhentede billetter til Musical-show. Det er jo noe å få med seg. Vi har aldri gjort det i London, men fikk en fantastisk opplevelse da vi gjorde det i New York.