Tråd: Påsketur?
Vis enkelt innlegg
Gammel 07-01-09, 12:54   #77
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Påsketur?

Opprinnelig lagt inn av Jentemamma, her.

. Jeg må faktisk UT av hytta for å tisse (noe jeg gjør ofte når vi propper i oss med brus, vin, god mat og masse påskesnop.). Sist påske var jeg i tillegg gravid (ergo mange tisseturer), det var rekordkaldt på hytta og jeg returnerte hjem med influensa. Ja, og blindtarmbetennelse, men den skal nok ikke hytta få skylden for. Rett skal være rett.

Jeg er langt fra sikker på om ikke du kan skylde på hytta for blindtarmen også. Utedo om vinteren er noe herk. Utedo er noe herk generelt. Familien min disponerer sørlandshytte i nydelige omgivelser, men jeg sliter med kalde doturer på utedo, og bruker den sjeldent. :bortskjemt:

Bypåske er deilig, jeg er helt enig. Jeg synes bare høyfjellshotell var uventet fantastisk også.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat