Vis enkelt innlegg
Gammel 08-01-09, 22:35   #17
leliane
madmanized
 
leliane sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.121
leliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt likt
Standard

Sv: Leie leilighet i Portugal?

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Jeg var på Studietur i Nazaré (nei, ikke i sos.ant - stedet var egentlig tilfeldig) - Der var det veldig OK. Lurer på om det kanskje er litt store bølger der - forresten...

Jeg digger Portugal, på tross av at jeg bare har vært der i 2 uker. (Maten, derimot...)

Vi (vel og merke 20 mellom- og hovedfagselever) leide leiligheter som var eid av hotellet. Jeg ordnet ikke noe av greiene - men det var iallefall veldig ok da.

Åh - Nazaré! Der har jeg også vært! De frodige fisker-fruene - jeg glemmer dem aldri...

Jeg var på ryggsekktur i Portugal i tre uker i august 2000. Kan si meg enig i at man bør skru ned de kulinariske forventningene. Men ellers er det et spennende land - og den gangen var det ganske lite turisme nord for Lisboa. Det merket vi både på søppel, service og engelskkunnskaper, men det var utrolig sjarmerende og ganske eksotisk likevel. Algarve er vakkert, men ganske sydenpreget enkelte steder. Det var veldig varmt der i august - opp mot 40 grader. Og det er egentlig for varmt for meg. Men lenger nord var det ganske levelig. Vi avsluttet i Coimbra. Lå i telt og på pensjonat, så leilighetstips har jeg dårlig med.

Lykke til med planleggingen!

__________________
A man is rich in proportion to the number of things he can let alone.
Henry David Thoreau (Walden, 1854).
2x02 og 1x08
leliane er ikke aktiv   Svar med sitat