Vis enkelt innlegg
Gammel 09-01-09, 17:46   #1
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.967
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mengder mat og vekt

Liten spinoff igjen.

Elinblu var inne på det i tråden om hva man unner seg. Selv er jeg moderat overvektig og synes ikke jeg spiser mer godis og usunt enn mine slanke venninner. Men når vi er sammen merker jeg meg med en annen ting - de spiser ganske mye mindre enn meg og blir mette etter en miniporsjon. I tillegg blir jeg fortere sulten enn dem, det oppdaget jeg da vi var på ferie sammen.

Hvordan er det med dere andre overvektige? Og dere slanke og midt i mellom? Har dere lagt merke til det samme eller er det bare meg som er slik?

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat