Tråd: FRP-tråd
Vis enkelt innlegg
Gammel 10-01-09, 11:39   #13
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FRP-tråd

Det Esme sa.

Kort fortalt så liker jeg ikke FrP fordi de kommer løpende hver gang de ser sitt snitt til å komme med en populistisk ytring som i mange tilfeller ville vært umulig (eller skrekkelig dyr) å gjennomføre i praksis. Det kan godt hende at partiet ville måttet moderere seg kraftig dersom de kom i regjeringsposisjon, men jeg håper vi slipper at de får prøve seg.

Jeg syns patiet er lite solidarisk i sine syspunkter, de fremmer grådighet, egosime og kortvarige løsninger. Kort fortalt så syns jeg det meste av den politikken de står for er like intelligent som å pisse i buksa for å holde seg varm.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat