Tråd: FRP-tråd
Vis enkelt innlegg
Gammel 10-01-09, 11:43   #14
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FRP-tråd

Grunnene for at jeg misliker FrP er allerede nevnt.

Opprinnelig lagt inn av Esme

Jeg liker ikke FRP fordi de representerer ingen dyder, men bare det dårlige i oss, grådighet, gjerrighet, intoleranse og sutring.

Opprinnelig lagt inn av Irma

- Partiets holdninger til minoriteter som f.eks homofile, alenemødre, trygdede, innvandrere, voldtatte osv. Uttalelser om at alenemødre er lause, at trygdede utnytter systemet vårt og stort sett flotter seg med taxi når de skal hente sjekken sin, at homofile bør være forbudt på strender, at innvandrere bør steriliseres, at voldtekt er guttestreker, at det er godt å komme seg ut av sameområdet - ja, slik kan jeg fortsette til evig tid. Jeg mener at minoriteter som oftest trenger beskyttelse og vern, ikke stempling og stygge generaliseringer.

Opprinnelig lagt inn av Fortsatt Irma

Min oppfatning er at partiet jobber i mot fellesskapet og dyrker egoismen og selvforherligelsen.

Opprinnelig lagt inn av Kanina

Fordi jeg er i mot privatisering av velferdsgoder. Og fordi jeg er i mot at kulturlivet skal styres utelukkende av salgstall.

Greit å si det med andres ord.

Og personene som representerer partiet i mediasammenhenger framstår ofte som slike personer jeg ikke vil ha noe med å gjøre, og det farger også mitt syn på partiet og politikken.