Vis enkelt innlegg
Gammel 10-01-09, 18:26   #16
Smash
Impulsiv innimellom

Smash sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Lille Vinkel Sko

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Eh, nei? Hvorfor i all verden kaller du det å overreagere? Når det er så mye annet bra å ta av ville jeg aldri kastet bort verken tid, penger eller energi på å handle fra en nettbutikk som ikke kvalitetsjekker det de sender ut til kundene sine.

Jeg syns ikke det tar så lang tid å sende tilbake et skopar som har fått feil farge. Så, ja, jeg syns det er å overreagere når man sier at man aldri vil handle i den butikken igjen. Det er menneskelig å feile. Det har sikkert vært hektisk i disse salgstider, og da har det vel gått litt fort for en stakkars ansatt.

Hvis dette hadde vært et vanlig problem for denne butikken, så hadde jeg skjønt HI. Og, det kan jo hende. Jeg har ikke handlet så mye derfra, så det tør jeg ikke å si noe om.