Vis enkelt innlegg
Gammel 10-01-09, 19:14   #48
Ulvefar
I menneskeham

Ulvefar sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ville du tatt med barna på politiske demonstrasjoner?

Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.

Da bruker man jo barna for å oppnå noe (og i dette tilfellet; med det det innebærer av risiki) og det synes jeg er forkastelig.

Den "det er forkalstelig" kommentaren din synes jeg hørtes veldig lettvint ut. Hvis greia var at man ville oppnå noe for egen vinnings skyld ville jeg nok ha lettere for å se det. Hvis du i tillegg ser mitt andre innlegg hvor jeg poengterer at det ikke er noen målbar risiko ved å ta med barn på en slik demonstrasjon sålenge man styrer unna de fire kvadratmeterene som filmes av nyhetene så er jeg dypt uenig. Ved å vise at "se, vi har så fredelige hensikter at selv vi som har med hele familien ikke nøler med å møte opp" er det jo nettopp vold man hjelper til å unngå. Hadde vi trodd det var risikabelt ville vi selvsagt ikke hatt med ungene.

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ulvefar er ikke aktiv   Svar med sitat