Sv: Ville du tatt med barna på politiske demonstrasjoner?
Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.
Herregud, dette er noe av det verste jeg har lest .. det var dette jeg trodde du sa men innerst inne håpet jeg at jeg misforstod deg ... ER DET MULIG?
Jeg kan love deg at de 98% som møter opp og som ikke lager bråk ikke er skyldige i det du sitter å ser på tv. Herregud, vi møter opp fordi vi ønsker å markere vår avsky for det som skjer i verden. Så du mener at de 30 000 som møtte opp i Fakkeltog på torsdag kveld også var medskyldige i det som skjedde da? Det er jo dette du sier. ....Jeg blir forferdelig provosert av det du sier 
Jeg skjønner ingenting jeg da. Jeg skjønner jo jeg og at de fleste som er der kommer dit med fred som mål!
Jeg tror bare at de som steller i stand bråk blir oppjaget av demonstrasjonen og at man derfor indirekte er med på å påvirke det som skjer ved å delta i en slik demonstrasjon?
Du må bare blir provosert av det, men jeg tror det.
Og for aller siste gang så sier jeg IKKE at de som møter opp i fredelige former er skyldig. Det er jo kun de som bråker som er skyldig i å bråke! Jeg sier at jeg tror de blir påvirket av at så mange samles for en sak.