Tråd: MST3k
Vis enkelt innlegg
Gammel 08-12-06, 00:18   #12
Benmurphy
-

Medlem siden: Oct 2006
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: MST3k

Opprinnelig lagt inn av to hen, her.

MST3k - The movie er favoritten, men Operation Double 007 og Terror from the year 5000 står også sterkt. Uansett er det så mange episoder at det blir umulig å holde orden.

Blant mine favoritter: Coleman Francis trilogien: Skydivers, Red Zone Cuba og The Beast of Yucca Flats. Disse filmen er riktignok så dårlige at det gjør fysisk vondt å se dem. Francis var åpenbart historiens mest udugelige regissør.

Til å starte med vil jeg f.eks foreslå: I Accuse My Parents, Santa Claus Conquers The Martians eller Mitchell (Alle tilgjengelig fra Rhino).

Ellers står naturligvis Riding With Death høye i kurs hos meg. "Filmen" er satt sammen av to episoder Gemini Man.

Ben "Now A Major Motion Picture Starring Ben Murphy" Murphy

Sist redigert av Benmurphy : 08-12-06 kl 00:27.
Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat