Vis enkelt innlegg
Gammel 12-01-09, 21:25   #1
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nespresso-drikkere: Hvordan drikker du din nespresso?

Nå har vi hatt Latissimaen ( ) i hus i hele to uker og på lørdag kom endelig velkomstpakken med 250 kapsler. Mannen og jeg har shottet vilt og hemningsløst de siste dagene, og jeg har pushet kaffe på alle som har vært innom.

Foreløpig konstaterer jeg at alle espressoene med styrke over 5 også fungerer som latter. Favoritten er en latte laget på enten Arpeggio, Roma eller Decaffinato Intenso. Dessuten er det snadder med en Vollutto eller Decaffinato espresso med en liten dråpe varm melk. Mannen liker sine lungoer og har kommet frem til at alle kapslene over 8 også fungerer som lungo.

Hvordan liker du din nespresso? Følger du anbefalingene fra Nespresso slavisk eller leker du litt? Hvor mye vann i hhv espresso og lungo? Og, ikke minst, hvilken kapsel passer best til Mocca?

Sist redigert av Gaia : 12-01-09 kl 21:38.
Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat