Vis enkelt innlegg
Gammel 13-01-09, 16:56   #6
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva skjedde i sesongens to første episoder av Frustrerte Fruer?

Forrige sesong sluttet jo med at vi så frem i tid. Nå er vi der de sluttet, altså fem år fremover eller noe sånt, og ser innimellom tilbake. Gaby og Carlos har fått to barn. Susan og Mike var i en bilulykke og er nå separert (om de er skilt eller ikke husker jeg ikke), og hun dater en ny fyr. Lynette og Tom sine gutter har sklidd helt ut. Bree sin datter, Danielle, fant en fyr som hun har det ganske bra med, tror jeg, og kom og hentet Benjamin. For å dekke over det tomrommet startet hun en cateringbedrift med Katherine. Mannen til Bree har, etter som jeg skjønte det, vært i fengsel for å ha kjørt på Mike, og de er nå sammen igjen. Edie stakk jo, men kom tilbake i første episode med en ny mann som det er noe muffens med.