Vis enkelt innlegg
Gammel 13-01-09, 22:21   #6
Barbarella
Bør lage seg en tittel selv

Barbarella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 1
Barbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt likt
Standard

Sv: Manglende levering av fotobok, hva gjør jeg nå?

Opprinnelig lagt inn av rajraj, her.

Det pleier å være effektivt å true med Forbrukerrådet. Og hvis en trussel ikke funker, så kontakter du FB på ordentlig. De vet hva du har krav på og hvordan du går fram i slike saker.

Jeg har truet med Forbrukerrådet, jeg sa at jeg ville ta kontakt med dem om ikke saken var oppklart i løpet av forrige uke. Jeg sendte også en mail til Forbrukerrådet, men fikk en standardmail tilbake med mine rettigheter. Jeg kunne holde tilbake betaling osv, men det er jo ikke aktuelt når jeg allerede har betalt. Neste skritt er å sende inn et klageskjema til Forbrukerrådet, men det var der det sto at det kunne ta tid før de fikk gjort noe med saken. Jeg trenger jo egentlig boken med en gang.

Det kompliserer jo også saken veldig at Japan Foto er umulig å få kontakt med både på telefon og mail. Sende en torpedo, kanskje?