Vis enkelt innlegg
Gammel 13-01-09, 23:25   #26
him
Leser

him sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Reklamere på fadderbarn?

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg uttalte meg ikke om henne i det hele tatt. Poenget mitt var at dette er en fin mulighet for denslags lærdom. For meg blir det pussig å lage et poeng av å skulle velge kjønn til å begynne med.

Men dette er det jo Plan, som har forspeilet? Jeg må si at jeg kan skjønne hvorfor man ønsker seg et barn fra et bestemt land og et bestemt kjønn - og for meg hadde poenget vært at mine barn lettere skulle identifisere seg med barnet. For eksempel hadde det kanskje for meg vært et poeng med et barn som kunne skrive engelsk slik at vi kunne ha kommunisert med henne/ham.

Men for min egen del så bryr jeg meg ikke spesielt om en personifiserbar hjelp. Jeg vil tro at mye hjelp vil være bedre som en generell hjelp (og det synes jo Plan også, i og med at man i realiteten ikke har et fadderbarn, men betaler inn til skolen eller til å grave brønner.)