Vis enkelt innlegg
Gammel 14-01-09, 00:13   #44
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Reklamere på fadderbarn?

Jeg synes godt dere kan gi tilbakemelding til Plan om at det er dumt at de har mulighet til å "velge kjønn" når man registrerer seg, dersom dette ikke kan gjennomføres. Men å "reklamere" i den betydning at dere ber om å få bytte, det synes jeg ikke helt passer seg. Siden du snakker om dette fadderbarnet som et slags "søsken", synes jeg det vil virke noe usmakelig (i forhold til storesøster) å bytte ham bort mot en jente. Ikke synes det nødvendig, heller - storesøster var skuffet, men sa det var greit, sa du jo, da synes jeg dere kan la det være med det, og eventuelt snakke om det som flere nevner her, om at ting blir ikke alltid som man vil, og at det er mange som trenger hjelp, og alt det der.