Vis enkelt innlegg
Gammel 14-01-09, 09:02   #117
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blir våre barn uselvstendige og tafatte individer?

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

Men man vokser jo mye på å mestre ting? Jeg kjenner flere barn bare i vår barnehage/skoleomkrets som er slik at de alltid sier at de ikke vil på bursdag, eller ikke vil prøve turn (eller hva som helst), men da de kommer dit så har de det kjempegøy og vil ikke hjem.

Ofte vil det jo bli en vurderingssak. Jeg tror det er vanskelig å helt unngå situasjoner hvor man er litt i tvil, men for noen vil det enkleste og tryggeste alltid veie tyngst, mens andre mener at det å gå glipp av ting som skjer er en høy pris.

Ja, man vokser mye på å mestre ting, og selv usikre barn mestrer, men på en annen måte. Jeg tror uansett at barnet etterhvert, men det er ikke mulig å fastsette en tidsberegning på dette, vil bli tryggere og klare skoleveien alene eller sammen med kamerater.

Sist redigert av Skremmern : 14-01-09 kl 12:49.
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat