Vis enkelt innlegg
Gammel 24-09-06, 20:36   #6
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av gurgle, her.

Jeg er ikke merkebevisst...men setter pris på en "ordentlig" olabukse i ny og ne'.

Jeg er i det store og hele ikke særlig glad i å shoppe klær til meg selv, men grunnen til at jeg ikke shopper merkeklær er fordi jeg syns det er litt "tullete" å bruke så veldig mye penger på klær... Jeg velger heller å shoppe på Popin, VeroModa osv samtidig som jeg kan spare litt.

Hadde jeg har bøtter og spann med penger så kan det godt hende jeg hadde tenkt annerledes på det... *drømmer om stor lottogevinst*

KAN jo være noe i det ja

Men det er jo merker innen både dongeri og støvletter jeg ikke en gang har HØRT om som er nevnt her inne

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat