Sv: Hva gjør du på internett?
Opprinnelig lagt inn av KlaraKu, her.
Galt og galt...
Skjønner bare ikke at folk vil utlevere sine vanskelige sjefer, sure unger og kranglete menn i en blogg som ligger åpen for Gud og hvermann. Har reagert på flere slike blogger man dumper innom... og blir stadig overrasket hva folk kan finne på å fortelle om seg og sitt privatliv. Anonymiteten er slett ikke stor på nettet, selv om folk har en tendens til å tro de er ugjenkjennbare.
Ser jo den, og jeg ville nok heller ikke ha blogget detaljert om meg og mine. Men, for noen er det jo som terapi. Og det er jo ikke alle som er like selekvtive med hvem de betror seg til i RL heller. Jeg har bekjente som kan lire av seg en masse dritt om sjefen, f.eks., som jeg er omgangsvenn med. Da velger jeg å ha nok integritet til å ikke plapre om det videre. Men, det er jo meg.
Jeg er selv en person som skriver av meg frustrasjoner og følelser, men ofte bare til meg selv. Med mindre jeg er ute etter sympati, da kommer det et sutreinnlegg på FP eller noe. 
Opprinnelig lagt inn av Carrera, her.
Kjeder meg sjelden når jeg sitter her, og skulle det forekomme, så logger jeg av og finner på noe annet.
Ja, hva gjorde vi før internett?
|