Vis enkelt innlegg
Gammel 08-12-06, 22:32   #17
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp til lamper og gardiner

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Her har det virkelig kommet inn mange gode tips. Jeg skal legge frem forslagene for mannen, så finner vi garantert noe vi blir fornøyde med. Det er ikke plagsomt innsyn, men for en som er vant til å bo i høyden uten innsyn er det pussig at naboen plutselig kan følge med på hva som skjer i stuen.

Kjenner meg igjen i det du beskriver her. Vi flyttet nylig fra en gammel enebolig på stor tomt, der det ikke var innsyn noen veier, og til et tettere boligfelt med masse innsyn fra de fleste kanter. Det er en overgang ja, og jeg har flere ganger tatt meg selv i å vandre halvnaken rundt i ørska om morgenen av gammel vane, før jeg plutselig kommer på at vi har flyttet.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat