Vis enkelt innlegg
Gammel 17-01-09, 19:56   #5
IOA
WF: BNBE

IOA sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Barne- og familiebursdag samme dag

Jeg har ikke hatt begge feiringene på en dag, men i fjor brukte jeg endel tid på å rydde og vaske etter barnebursdagen. Det var leker overalt, og mye smuler og sånt rundt bordet. Dessuten merket jeg ganske godt hvor rolig det ble da alle de små gjestene forsvant ut av døra. To timer er ikke så lenge, så hvis du skal forberede ting til familiebursdagen kan det bli ganske hektisk. Dessuten kan det vel hende at bursdagsbarnet blir litt sliten av barnebursdagen også? Hva med å ta et selskap på lørdag og det andre på søndagen? Da får dere litt mer tid å puste på.