Sv: Skulle jeg sagt noe?
Opprinnelig lagt inn av zol, her.
Ja vi jobber med saken. Men vi har ingen penger. Vi vil ikke trykke opp hva som helst men ha noe med OK layout som vi kan stå for. Altså trenger vi både noen som kan designe og noen som kan trykke opp. Postere og visittkort. Vi får se om det årner seg etterhvert.
Helt klart et behov for dette. Flaskeposten er et flott initiativ.
Jeg var sjokert når jeg måtte ty til flaske selv over hvor lite informasjon som fantes. Ingen folder fra helseøster heller. Mulig det er bedre nå.
Det er forskjellige fremgangsmåter på forskjellige sorter MME.
For meg var det viktig at mitt barn skulle lære seg å selvregulerer også med flaske (eller kombi de første 6 mndene). Pakningene kommer med regulerte mengder.
Barn gråter gjerne like mye for de siste 10 ml som fod de første 100.
Etter at flasken er et tilbakelagt stadium har jeg lært andre metoder for trygt å ha med flaske på tur.
Jeg er typen som søker informasjon, og rimelig oppegående. Men det var mye jeg ikke visste.
Det selges f.eks flasketermoser. Folk bruker dem til å holde MME varm over tid. Det er rav ruskende sprøtt. Det utvikles da bakterier fort. MME skal ikke holdes varm over lang tid. Termosen er for å holde nedkjølt melk kald.
Jeg mener jo også at babyer alltid skal få flaske i et menneskes armer, flaskebarn har behov for den samme nærhet som puppeunger.
|