Vis enkelt innlegg
Gammel 09-12-06, 18:27   #3
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Datamaskin til svigerforeldre - tips til valg?

mac er jo en del dyrere som oftes. Men bruker dere mac og synest det er mye lettere å bruke og dere kan hjelpe henne og klarer alt det der med mac så er det vel ingenting i veien for det.

Jeg derimot kan ingenting om mac, derfor får ingen som vil ha hjelp av meg lov til å kjøpe det

denne pcen fek. er en veldig god pc. Det står jo at den ikke er på lager men går du inn på konfigurer og bytter ut skjermen og tastaturet med noe i samme prisklasse ( eller fjerner skjermen helt om dere hadde det) så får dere pcen innen få dager.

Netshop er suveren på service. Jeg mener de er mer eller mindre enestående i sin klasse.. elsker å bestille derifra. (henta nettopp en pakke med noen julepresanger, alltid like koselig å åpne å finne en liten sjokolade i pakken )

når det kommer til printer er denne helt genial. Den skriver kjempegode bilder, og skriver helt til kanten. den har og en liten skuff under du kan legge nedi 10x15 papir og en knapp der du velger den skuffen når du skriver ut. tror ikke det tar lange tiden før hun skjønner det. er et bilde av skriveren på skriveren med et lys som viser hvor den kommer til å ta papiret fra, selv om jeg har glemt å trykke på den innimellom. muligheten er der hvertfall.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat