Vis enkelt innlegg
Gammel 19-01-09, 21:47   #7
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger innspill og tips til kjøkkenet vårt

Jeg ville hatt avlastningsplass på begge sider av steketoppen.

Jeg synes det er upraktisk å krysse kjøkkengulvet for å tømme ut kokvarmt spagettivann.

Er det skap under vinduet? I så fall blokkerer åpen oppvaskmaskin for dette skapet.

Jeg synes det er praktisk å ha en avlastningsbenk ved kjøleskapet - enten ved siden av eller f.eks. på øyen (men ikke oppå koketoppen). Jeg har ikke alltid lyst til å sette poser på gulvet og ofte tar jeg ting ut av posene som ikke skal inn i kjøleskapet som jeg står og holder åpent som jeg har lyst til å sette fra meg en annen plass enn på gulvet.

Kjøleskap og stekeovn kan stå ved siden av hverandre, men krever ofte ekstra isolasjon mellom.

Skal dere ha sokkelskuffer? :meget pjaktisk: Unoform har vel også ekstra høye sokkelskuffer tilgjengelig. Rosle?