Vis enkelt innlegg
Gammel 19-01-09, 21:53   #8
AprilRyan
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 2
AprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt av
Standard

Sv: Trenger innspill og tips til kjøkkenet vårt

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Jeg ville hatt avlastningsplass på begge sider av steketoppen.

Jeg synes det er upraktisk å krysse kjøkkengulvet for å tømme ut kokvarmt spagettivann.

Er det skap under vinduet? I så fall blokkerer åpen oppvaskmaskin for dette skapet.

Jeg synes det er praktisk å ha en avlastningsbenk ved kjøleskapet - enten ved siden av eller f.eks. på øyen (men ikke oppå koketoppen). Jeg har ikke alltid lyst til å sette poser på gulvet og ofte tar jeg ting ut av posene som ikke skal inn i kjøleskapet som jeg står og holder åpent som jeg har lyst til å sette fra meg en annen plass enn på gulvet.

Kjøleskap og stekeovn kan stå ved siden av hverandre, men krever ofte ekstra isolasjon mellom.

Skal dere ha sokkelskuffer? :meget pjaktisk: Unoform har vel også ekstra høye sokkelskuffer tilgjengelig. Rosle?

Skal forhøre meg om ekstra isolasjon.
Oppvaskmaskinen er til venstre for vasken, det venstre av skapene med lameller.

Det er ikke mulig å flytte steketopp til den andre benken siden det er en granittplate vi allerede har i hus.

Sokkelskuffer har vi to av. Det vi har råd til i denne omgang.

Ville du flyttet steketoppen mer mot midten? Jeg har også tenkt på hvor vi skal plassere varme stekebrett og så for meg benkeplaten ved vinduet, men der kommer sikkert kjøkkenmaskinen til å stå ...

AprilRyan er ikke aktiv   Svar med sitat