Vis enkelt innlegg
Gammel 20-01-09, 09:37   #1
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Spinoff: Hva innebærer husvask for deg?

En liten spinoff fra om du ville blitt lykkelig for å få husvask i gave.

For meg innebærer husvask fullstendig nedvasking av tak, vegger, lister, vinduer, skap (innvendig og utvendig), skuring av fliser osv i alle rom. Tilnærmet lik flyttevask faktisk. Derfor blir det en så uoverkommelig oppgave at jeg aldri kommer i gang og derfor ville jeg blitt overlykkelig om noen ga meg det i gave.

Men så skjønner jeg at andre kaller det husvask om man drar over gulv, tørker støv og vasker badet en gang i uka. Det hadde jeg ikke blitt så lykkelig over å bli tilbudt som gave. Skal det være så skal det være, liksom! Jeg kaller det bare vanlig renhold, ukesrengjøring (ja, man kan jo kalle det det om det ikke blir gjort hver uke vel?), hverdagsplikter eller noe i den duren.

Så hva legger du i begrepet husvask?