Vis enkelt innlegg
Gammel 20-01-09, 19:48   #8
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv

Gerbera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hadde du blitt fornærmet om du fikk husvask i gave

Litt usikker, jeg heller nok til den varianten at hadde det kommet et firma hit, hadde jeg jublet, men hadde nok takket høflig nei takk til familien.

Hører med til historien at når jeg hadde fått minstemor, var moren min på besøk her, og lurte på om hun skulle hjelpe meg med noe. Jo takk, jeg ville gjerne ha hjelp til hva som helst egentlig. Så satt hun en stund og så seg rundt: Jeg vasker vinduene dine jeg!

Vel, om jeg hadde satt opp liste, så tror jeg ikke vinduene hadde vært nevnt en gang, har var det et tonn med oppgaver å ta fatt på, og hun ville vaske vinduer!!!

Vel, bare man har rene vinduer, gjør det visst ikke noe om resten av leiligheten står i fare for å bli kondemnert!