Vis enkelt innlegg
Gammel 21-01-09, 10:53   #36
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du fornøyd med boligen din?

Jeg er veldig, veldig fornøyd med tomta og beliggenheten. Litt lite kveldssol, men herlig med diger hage, delvis naturtomt og stor gårdsplass. Litt mye å måke på, men nå er det ganske sjelden det snør så det er et lite problem.

Jeg er også fornøyd med rominndeling og størrelsen på huset. Men siden det meste utvendig og innvendig var nytt i 1979 og litt utpå 80-tallet så er jeg ikke på langt nær fornøyd med hvordan ting ser ut. Særlig innvendig har vi masse igjen å gjøre.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat