Vis enkelt innlegg
Gammel 21-01-09, 11:59   #76
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan hadde dere klart dere i et 1800-talls hushold?

Jeg ville nok klart meg. Jeg kan ikke alle de tingene man hadde trengt å kunne, men jeg er lærenem, så jeg hadde klart det. Det er ikke så rart at jeg ikke kan melke en ku når man aldri har prøvd.

Men jeg er ganske klar på at jeg foretrekker livet i dag hvor man selv i langt større grad kan velge hva man vil gjøre med livet sitt. Foreldrene mine er typisk arbeidere (pappa var murer og mamma er sykepleier). Jeg har allikevel kunnet ta lang utdanning. Det hadde jeg ikke fått mulighet til for 150 år siden.

Det som er helt, helt sikkert er at jeg ikke er det minste misunnelig på disse folkene jeg ser på "der ingen kunne tru at nokon kunne bu". Jeg bor midt i byen fordi jeg liker det best.