Vis enkelt innlegg
Gammel 21-01-09, 22:00   #2
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Reise til Egypt om sommeren? Og hvor?

Jeg ville aldri reist til Egypt midt på sommeren. Alt for varmt til at en orker og være i sola eller orker å gjøre noe særlig og oppleve noe i det hele tatt. Jeg var i Egypt midt i juni et år, og da var det nesten 50 grader. Glad jeg bare var på dagstur fra en cruisebåt da, i buss med aricondition. Vi orket knapt og gå ute. Men Egypt er et herlig land da, så på våren/høsten er det mere passe varmt. Også om vinteren, men da kan det være litt kaldt på kvelden.

Naama Bay utenfor Sharm el Sheik er veldig deilig sted.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat