Vis enkelt innlegg
Gammel 21-01-09, 22:11   #3
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Reise til Egypt om sommeren? Og hvor?

Jeg sier som Elisabet. Egypt midt på sommeren frister ikke. Dersom man har som mål å dra på kjærlighetsferie, sover hele dagen og er våken om nettene så kan det kanskje gå, men det er for varmt på dagtid til å kunne gjøre noe som helst. Severdigheter er det nesten umulig å reise til pga. varmen. Vi var i Luxor i februar og da var det 36 grader i Kongenes dal. Jeg tør ikke tenke på hvordan det må være om sommeren. Jeg kjenner noen som har vært i Makadi Bay i juli og de stortrivdes, men de var der for å nyte luksus på hotellet. Ute var det visst umulig å oppholde seg så lenge sola var oppe. Forresten gikk det visst fint å bade i sjøen. Bading går jo som oftest bra uansett hvor varmt det er.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat