Vis enkelt innlegg
Gammel 21-01-09, 22:29   #8
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.210
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruk av planter

Jeg syns ofte det er fint med flere like. F.eks. tre like krukker med tre like planter. Og heller en skikkelig stor og markant plante + noen små og like, enn flere halvstore. Det gjelder å ha en plan med plantene, som du er inne på - ikke bare plassere tilfeldige planter i tilfeldige krukker på tilfeldige steder. Ikke at jeg er så veldig god på det, altså. Men jeg vet hva jeg liker og ikke, sånn plantemessig, når jeg ser det.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat